Meechy Darkosplash! Festival 2023
W branży Meechy Darko jest znaną postacią od wielu lat. Jego pierwsze wyczyny sięgają 2012 r. Będąc wówczas członkiem hip-hopowego tria Flatbush Zombies, bronił nowej szkoły rapu, w której credo był wpisany wątek afroamerykańskich gett. Łącząc rap i gotyk, jego pierwszy solowy album "Gothic Luxury" zrywa z tym nurtem, by zająć się nowymi tematami, takimi jak instytucjonalny rasizm i kapitalizm.