Night Lovellsplash! Festival 2023
Bringing together cloud rap and ambient elements with stark trap, Canadian rapper Night's introspective but energetic flows talk of loneliness and anxiety. With over 4 million monthly listeners on Spotify and tens of millions on his soundcloud, his moody, dark emo rap has clearly made an impact.