Fran Vasilić
Vasilić, który pochodzi z wyspy Krk, wykorzystał lockdown do napisania i nagrania piosenek, które składają się na jego debiutancki album "Retrovizor". Historia sukcesu utalentowanego chorwackiego artysty Frana Vasilicia jest paradoksem - chociaż miliony fanów śledzą go na TikToku i jest jednym z najczęściej streamowanych chorwackich muzyków na Spotify, jego rodacy prawie go nie znają.