Tajemnicze skarby Nigerii
Na południowym zachodzie Nigerii leży miasto Ilé-Ifè, dawna stolica państwa Jorubów. Archeologowie już na początku XX wieku znaleźli tam zachwycające brązowe figury, jednak do dziś nie wiadomo, dlaczego miasto zostało nagle opuszczone przez swych mieszkańców.