Tajemnicze skarby Nigerii
W centralnej Nigerii ekipa złożona z lokalnych i europejskich archeologów pod przywództwem Petera Breuniga bada ślady kultury mało poznanej kultury Nok. Jej pierwsze artefakty datuje się na XV wiek przed naszą erą. Badaczy interesują przede wszystkim niezwykłe figury z terakoty, dowodzące o wyrafinowaniu tego społeczeństwa złożonego z rolników, rzemieślników i handlarzy.