Mikko Franck poprowadzi światową premierę "Dream Requiem" z sopranistką Anną Prohaską i Orkiestrą Filharmoniczną Radia Francuskiego. W koncercie weźmie również udział wyjątkowy gość - aktorka i zdobywczyni trzech Oscarów Meryl Streep, która wcieli się w rolę recytatorki czytającej wiersz Byrona.