Najszybsi na świecie
4 sierpnia 2024 r. co najmniej trzy miliardy ludzi na całym świecie obejrzy na żywo ze Stade de France w Paryżu finał 33. Letnich Igrzysk Olimpijskich w biegu na 100 metrów. Zawody, które odbywają się od ponad 200 lat, są bardzo symboliczne i rodzą pytanie, czy ludzka zdolność do tak szybkiego biegu jest wrodzona, wyuczona i być może nie jest w rzeczywistości szkodliwa?