Nowa Zelandia: kraj na uboczu?13 min
Rugby, kiwi, kultura Maorysów, majestatyczne góry – oto, co przychodzi na myśl, gdy mówimy o Nowej Zelandii. Ale jaka jest naprawdę? Czy wiecie, że to pierwszy kraj, który przyznał kobietom prawo do głosowania? Albo że na każdego mieszkańca przypada tam pięć owiec?