Kierowca z Buczy
Trzęsienia ziemi spustoszyły turecką wioskę Gokcedere. Zniszczyły wszystkie czterysta domów, a 60 osób skazały na śmierć pod gruzami. Pięciuset ocalałych mieszkańców żyje dzięki darowiznom i pomocy wolontariuszy. Rządowa pomoc nigdy tutaj nie dotarła. Dokument z lektorem.