Ekwador, leśny kampus
W samym sercu ekwadorskiego amazońskiego lasu deszczowego powstał uniwersytet, którego celem jest jego lepsza ochrona tutejszej przyrody. Ten film dokumentalny przygląda się bliżej tej nowoczesnej instytucji, która przyjmuje wielu studentów z lokalnych społeczności.