In Between
Dance + City łączy taniec współczesny z architekturą pięciu europejskich krajów - Litwy, Łotwy, Estonii, Francji i Ukrainy, badając w wyjątkowy sposób, w jaki sposób fizyczne struktury wokół nas (które często mijamy w naszym codziennym życiu) wchodzą w interakcję z elastycznością i dynamiką ludzkiego ciała. Ten odcinek zabierze nas w podróż do Estonii, a dokładnie - do Arvo Pärdi Keskus (Laulasmaa) na wybrzeżu Zatoki Fińskiej.
Centrum Arvo Pärta, zbudowane w starym lesie nad morzem, stwarza wrażenie bycia jednocześnie wewnątrz i na zewnątrz: szklane ściany budynku sprawiają, że wydaje się, jakby prawie nie istniał. Koncepcja ta jest również główną ideą filmu nakręconego w tym centrum: trudno powiedzieć, czy tancerka jest w środku, czy na zewnątrz, czy to ona tańczy, czy raczej przyroda porusza się wokół niej, i wreszcie, czy struktura architektoniczna istnieje, czy jest tylko snem lub złudzeniem.