Rosyjska nowa normalność
Podczas gdy bogata rosyjska młodzież prowadzi luksusowe życie, ich biedniejsi rówieśnicy wysyłani są na front w Ukrainie. Posiadanie wysoko postawionego ojca pozwala uciec przed wojskiem. Przyglądamy się tym równoległym światom wraz z rosyjską dziennikarką na wygnaniu Maszą Borzunovą.