Rosyjska nowa normalność
Jak radzą sobie rosyjscy opozycjoniści i opozycjonistki 18 miesięcy po inwazji Rosji na Ukrainę? Jak stawiają czoła pogłębiającej się dyktatorskiej paranoi Putina? Zaglądamy do artystycznego podziemia oporu z Maszą Borzunovą.