Rosyjska nowa normalność
Wojna w Ukrainie sprawiła, że powróciło widmo kryzysu żywnościowego w Afryce. Ale przecież sama Ukraina jeszcze pamięta traumy wielkiego głodu, który zdziesiątkował kraj w latach 30. Kilkoro artystów zaprasza nas do udziału w performensie, który uzmysławia powagę problemu.