Muzyka jako broń29 min
Każda rewolucja ma swój soundtrack. Ale oprócz zaangażowanych utworów jest też muzyka wspierająca propagandę autokratów. W Rosji niektórzy nieźle zarabiają na patriotycznym popie, ale są też tacy, którzy muzyką rzucają wyzwanie reżimowi.