Rosyjska nowa normalność
Nadeszło lato, ale dla milionów Ukraińców i Rosjan wojna nadal trwa. W Ukrainie niektórzy korzystają z plaż Odessy, podczas gdy wolontariusze oczyszczają wybrzeże z min. Po drugiej stronie Morza Czarnego, w Rosji, również jest sezon letni, ale w nadmorskim kurorcie Soczi atmosfera jest napięta...