Rosyjska nowa normalność
Odkąd Rosja napadła Ukrainę, pojawiło się wiele nawoływań, aby zbojkotować rosyjską kulturę. Jednak co dobrego może przynieść scancelowanie na przykład „Jeziora łabędziego” Czajkowskiego czy „Trzech sióstr” Czechowa? No i jak to posunięcie mogłaby wykorzystać rosyjska machina propagandowa?