Życie pod ziemią30 min
Kiedy pada grad rosyjskich rakiet, Ukraińcy często nie mają wyboru: dla własnego bezpieczeństwa muszą przenieść swoje codzienne życie do podziemnych pomieszczeń. Jednak po ponad roku wojny wszystkie piwnice, bunkry i podziemne szyby już dawno stały się czymś więcej niż zwykłymi schronami. Co robi z ludźmi życie pod ziemią, jeśli nigdy nie mogą czuć się bezpiecznie?