Change by Design
W 2020 r. w Unii Europejskiej do śmieci trafiło prawie 4,7 mln ton urządzeń elektronicznych. Głównym powodem jest upowszechnienie się zaprogramowanego starzenia, które stosują producenci chcący zwiększyć sprzedaż. Jak przedłużyć życie urządzeń?