Change by Design
A look at sustainable technological solutions that could improve our lives. Samuel and Carsten Waldeck are trying to extend the lifespan of smartphones. Sailor and engineer Laura M. Giovanetti wants to use wind power to power ocean-going ships. And designer Tobias Trübenbacher wants to combat light pollution with innovation.