Iran: dziesięć dni oporu
W libańskim powietrzu unosi się woń cedru. Jeszcze. Te wspaniałe drzewa masowo znikają wskutek ocieplenia klimatu i nielegalnego pozyskiwania drewna, którym zajmują się najbiedniejsi Libańczycy. I gdy przyjrzymy się temu z bliska, to wylesianie można uznać za paralelę do kryzysu politycznego i gospodarczego, w którym coraz bardziej pogrąża się Liban.