Re: Szkolny bullying
Szkoły powinny być bezpiecznym miejscem, które stwarza warunki do nauki, rozwoju i budowania przyjaźni. Jednak dla wielu dzieci szkolna codzienność jest horrorem. Według ONZ co trzeci uczeń i uczennica doświadcza w szkole nękania, które przybiera formę zarówno przemocy psychicznej, jak i fizycznej. Zjawisko to często pozostaje niezauważone. Poszkodowane dzieci bardzo rzadko opowiadają o niej rodzicom, przyjaciołom czy nauczycielom. Wstyd jest tak silny, że winą obarczają siebie.