Re: ZOO - ochrona zagrożonych gatunków
Ogrody zoologiczne w całej Europie promują projekty ochrony zagrożonych gatunków. Jednak wiele osób - przede wszystkim działacze na rzecz praw zwierząt - kwestionuje zasadność tego typu obiektów: jaką rolę naprawdę odgrywają w zachowaniu różnorodności biologicznej?