Re: Alternatywy dla kryzysu mieszkaniowego
Własne mieszkanie to luksus dostępny dla coraz mniejszej liczby osób. Drogie grunty budowlane, rosnące stopy procentowe i brak ekip budowlanych doprowadziły do kryzysu mieszkaniowego w większości europejskich miast. Jak z niego wyjść? Jednym z rozwiązań mogłoby być lepsze wykorzystanie już istniejących budynków.