Efekt domina - Anas Modamani - fatalne selfieHistoria nudyzmu (2/2)
Nagość nie ogranicza się do sfery prywatnej, ale stanowi potężne narzędzie polityczne. Gdy drugofalowe feministki odmówiły noszenia stanika, był to prawdziwy manifest. Dziś członkinie feministycznego kolektywu Femen wypisują na swoich ciałach hasła protestacyjne i używają nagości jako narzędzia przykuwającego uwagę do ich walki.