Marseille mon amour (2/7)
Dziewczyny zaczynają trenować na zdobytym boisku, ale gang chłopaków jest zdeterminowany, by utrudnić im życie. Tymczasem Inès i Slimane spędzają razem wieczór, podczas którego Slimane pokazuje jej sekretne miejsce w mieście.