Moda i wyzwolenie kobiet w Sierra Leone
Sierra Leone przeżyło trudne czasy: krwawa wojna domowa zakończyła się nieco ponad 20 lat temu, a następnie Ebola i Covid wstrząsnęły regionem. Kraj nadal jest jednym z najbiedniejszych na świecie. Jednak przeszkolone w zakresie rękodzieła i farbiarstwa kobiety z Sierra Leone torują sobie drogę do niezależności ekonomicznej dzięki swoim kreacjom dla branży modowej.