Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Od wybuchu wojny Rumunia stała się krajem strategicznym. Ma 650-kilometrową granicę z Ukrainą i to właśnie przez nią do kraju uciekały dziesiątki tysięcy uchodźców i uchodźczyń. Przyjrzyjmy się burzliwej historii Rumunii, by lepiej zrozumieć jej nową rolę w polityce europejskiej.