Chile: nadzieja na zmiany13 min
Chile to kraj wyjątkowy, zarówno pod względem geografii, jak i bogactwa surowców naturalnych. Przemysł związany z ich wydobyciem to prawdziwa fabryka kontrastów społecznych - w Chile jesteś albo bogaty, albo bardzo biedny. Nowo wybrany lewicowy rząd obiecuje walczyć z nierównościami. Czy rozpocznie nowy rozdział w historii Chile?