Ukraina: wieś w czasie wojny13 min
Rakowiec, licząca 200 mieszkańców wieś na zachodzie Ukrainy. Ci, którzy zostali, oczekują na wojnę jak na coś nieuniknionego. Na przykład 71-letni Senkiv Miroslavovich, który mieszka samotnie w swoim rodzinnym domu: jego żona uciekła z kraju, a synowie chwycili za broń w obronie wolności.