Oczyma ukraińskich dziennikarzyDziennikarstwo wojenne
Jak wykonywać zawód dziennikarza podczas wojny? Jak zachować dystans i nie dać się przytłoczyć drastycznym obrazom i dojmującym doświadczeniem? I czy możliwy jest pełen obiektywizm, jeśli relacjonuje się sprawy, które bezpośrednio nas dotykają?