Re: Powrót samolotów A380
Lotnictwo pasażerskie przetrwało kryzys covidowy i cieszy się ogromną popularnością pomimo rosnącej świadomości na temat emisyjności lotów. Przewoźnicy inwestują we flotę, posuwając się wręcz do skrajności. Lufthansa przywróciła ostatnio gigantyczne samoloty A380, co stanowi ogromne wyzwanie dla mechaników i pilotów.