Re: Powrót do Kalabrii
Południe Włoch, w tym Kalabria, to region, z którego tradycyjnie wyjeżdżano w poszukiwaniu lepszego życia. W 2020 roku nastąpił nieoczekiwany zwrot i 100 tys. Włochów porzuciło bogatą Północ i powróciło w rodzinne strony by tu rozpocząć nowe życie. ARTE śledzi losy czwórki z nich, a także zmiany jakie dokonują się w konserwatywnych społecznościach Kalabrii.