Re: Return to Calabria
For the first time in 2020, around 100,000 Italians left big cities in the north of the country for modest towns in the south, in search of a new life. In Calabria, where the mafia and unemployment reign supreme, we follow Angelo, Rocco, Francesco and Nunzia – who have all decided to reinvent themselves by moving back to their hometowns.