Re: Czy moje zamówienie jest gotowe?
"Uberowcy" mówią: dość! Kurierzy, pracujący "na własny rachunek" dla miedzynarodowych korporacji bez żadnych świadczeń i zabezpieczeń socjalnych, są książkowym przykładem prekariuszy zdanych na łaskę bezdusznych gigantów rynkowych. Jednak w Grenoble kurierzy postanowili nie tylko zawalczyć o swoje prawa, ale też stworzyć alternatywę dla monopolistów takich jak Uber Eats.