Mozambik: dramat wysiedleńców
W Kenii jak w soczewce można zobaczyć, jak na całym świecie nasilają się konflikty między ludźmi a przyrodą. Skończoność zasobów ziemi sprawia, że coraz zacieklej o nie walczymy. Jednocześnie przeludniamy planetę i wyjaławiamy ziemię coraz bardziej rozbudowując miasta. Nasze rolnictwo też nie szanuje fauny i flory. Dokąd nas to prowadzi?