Klash: Sztuka w akcji
13 lutego 1983 roku w Nowym Jorku artysta David Hammons zorganizował niezwykłą akcję: zaczął sprzedawać śnieżki w środku mroźnej zimy. W ten sposób jawnie zakpił z rynku sztuki i wsparł potrzebujących. Film z lektorem.