Klash: Sztuka w akcji
Belgijski artysta Francis Alÿs udowodnił, że wiara przenosi góry. 11 kwietnia 2002 roku na przedmieściach Limy w Peru wraz z 500 wolontariuszami uzbrojonymi w łopaty przesunął wierzchołek wydmy. Po co? Film z lektorem.