Klash: Sztuka w akcji
Do kogo strzela młodziutka Niki de Saint Phalle, gdy w 1961 r. z karabinem atakuje gipsowe obrazy wypełnione farbą, które natychmiast eksplodują? Do mężczyzn, do kościoła, do społeczeństwa, do norm i do siebie samej. Film z lektorem.