Czy ewoluujemy w nowy gatunek?25 min
Czy obecna wersja człowieka jest już tą ostatnią? Czy kultura, medycyna i technologia pozwoliły nam uniezależnić od natury? A co jeśli ewolucja nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa – jak mógłby wyglądać nowy gatunek ludzki?