Kogo można jeść?
Kwestia spożycia mięsa inspiruje rozważania w wielu dyscyplinach. Filozofia roztrząsa aspekt moralny, nauki behawioralne badają podobieństwa między psychologią zwierząt i ludzi, a nauki o ewolucji starają się zrozumieć, w jaki sposób ludzie i zwierzęta rozwinęli wrażliwość. I jak to się stało, że w pewnym momencie zaczęliśmy się nawzajem zjadać?