Azja Centralna: wielkie skrzyżowanie świata13 min
Wojna w Ukrainie jeszcze bardziej unaoczniła strategiczny charakter Azji Środkowej. To zróżnicowany i niezrozumiany region, którego kraje rozwijają się w zmiennym tempie i kierują różnymi ambicjami. Jest jednak jedno silne pragnienie, które je łączy: zniknąć z radaru Moskwy.