Indonezja: archipelag z ambicjami13 min
Indonezja to archipelag leżący na pograniczu dwóch światów: chińskiego i indyjskiego. Po latach dyktatury stał się demokracją. Zahamował ekstremistyczne tendencje i dynamicznie rozwija gospodarkę. Jaka przyszłość stoi przed Indonezją? Czy stanie się ważnym graczem w polityce międzynarodowej?