Indonesia: An Archipelago With Potential13 min
At the crossroads between China and India is Indonesia, an archipelago bursting with potential. The biggest Muslim country in the world became a democracy after years of dictatorship. It successfully curbed threats from Islamic extremists and enjoys the most dynamic economy in the region. Indonesia could well become a major player in international politics.