Francja: między wielkością a upadkiem13 min
Czym jest owa „wielkość” Francji, często przywoływanej w kampanii wyborczej? Analizujemy miejsce Francji na arenie międzynarodowej i porównujemy jej pozycję gospodarczą, wojskową, dyplomatyczną, kulturową i technologiczną z innymi krajami Europy i świata.