Kaukaz: geopolityczny kocioł13 min
Kaukaz to majestatyczna górzysta kraina na styku Europy i Azji, a także tygiel różnych kultur i religii trzymany przez lata pod kloszem sowieckiej dyktatury. Kojarzy się przede wszystkim z konfliktami w Czeczenii czy Górskim Karabachu. Bo na Kaukazie ściera się wiele interesów.