Geopolityka Nilu13 min
Ruszamy w rejs po Nilu, obok Amazonki najdłuższej rzeki na Ziemi. Podczas naszej wyprawy dowiecie się o 10 krajach, przez które przepływa ta potężna masa wodna. Bo choć Nil kojarzy się głównie z Egiptem, ambitne nadzieje wiąże z nim wiele innych państw nadbrzeżnych – w tym Etiopia.