Wyspy Kanaryjskie
W 2021 roku na wyspie La Palma obudził się wulkan Cumbre Vieja i postawił wszystko na głowie. Tysiące domów i pól uprawnych zostało uszkodzonych lub zniszczonych. Jednak różnorodność biologiczna tego wspaniałego miejsca nie została naruszona. Zanurzamy się w nią, by zbadać, czym La Palma różni się od innych wysp archipelagu.