Irak: Zakazana Granica24 min
Nazywa ich się tu „kulbarami”, po kurdyjsku „dźwigającymi ciężary na plecach”. Ryzykują życiem przekraczając granicę między Iranem i Irakiem. Jeśli nie umierają z zimna lub od eksplozji miny, stają się celem straży granicznej. W 2020 r. zginęło 61 kulbarów, a 181 zostało rannych, okaleczonych lub torturowanych. Reportaż.