Zobacz Tracks Stihia: techno na pustyni
W menu tego odcinka „Tracks”: Ugandyjski MC Ecko Bazz i ścieżka dźwiękowa z jego najgorszych koszmarów; gwatemalska poetka Regina José Galindo i afgański artysta Kubra Khademi, którzy używają swoich ciał jako broni walki politycznej; Frankenstein z kolażu Jean Lecointre, inspirowany Dalì; Rosjanin Aleksiej German jr, reżyser kontynuacji opery ojca z czasów ZSRR.